עוז מתקני כביסה

מתלה כביסה לכל מטרה

מתלה כביסה - עוז מתקני כביסה

עוז מתקני כביסה מתאימים לכם, מתלה כביסה לכל מטרה. אנו חברה מובילה בתחומה, שעוסקת בעיקר, בייצור, מכירה, התקנה ושרות, של מתלי כביסה, מכל הסוגים ובכל הגדלים. בעיקר, מתוצרת מקומית "כחול לבן". ובנוסף, עוסקת ביבוא, של מתלי כביסה מרחבי העולם, המספקים פתרונות משלימים, לצד פתרונות יצירתיים ועיצוביים.

אצלנו תמצאו, מגוון רחב של מתלי כביסה לבית לגן ולגינה: מתלה כביסה מתקפל איכותי ונח. מתלה נייד, מתלה כביסה קבוע, מתלה קרוסלה מסתובב ומתקפל, מתקן כביסה לתקרה, מתלה כביסה טלסקופי, מתקני כביסה נפרסים בין קירות, סטנדים מתכווננים לרצפה ואפילו אטב תליה חכם שיודיע לכם מתי הכביסה יבשה?

אנו נותנים שרותי אספקה, התקנה ותחזוקה, למתלי כביסה במרכז הארץ, תל אביב וגוש דן,  נתניה ואזור השרון, חיפה והקריות, טבריה ויישובי סובב כנרת. עפולה ואזור הגלבוע, ירושלים ויישובי מודיעין, קריית גת ויישובי חבל לכיש, באר שבע, ואזור דרום הארץ.

אצלנו תמצאו את כל הפתרונות במקום אחד. אנו מייצרים מייבאים ומוכרים, רק מתקני כביסה. שרות אמין מהיר ויעיל !!

מתלי כביסה מעבר לקיר / חיצוניים

לפניכם, מגוון של פתרונות יצירתיים לתליית הכביסה בבית בחצר בגן  במסתור הכביסה, ובמרפסת. בתפריט העליון המוצג באתר חילקנו לקטגוריות ולפי מיקומים את סוגי מתלי הכביסה. 

הקטגוריות מתייחסות למיקומים. כאמור בבית, או בשטחים יעודים בתוך הבית. (לדוגמא: מסתורי כביסה שנבנה במיוחד, במיקום קרוב למכונת הכביסה, וגם נמצאים במיקום עם אוורור. או למשל מחוץ לבית, בשטח המיועד לתליית כביסה ומקומו נקבע מראש, למשל מקום שהוקצו עבורו תשתיות של מים/ביוב למכונת כביסה, לטובת מתלה כביסה מתקפל או קרוסלה.

נסקור בקצרה את הקטגוריות: נתחיל בקטגוריה השכיחה ביותר של מתלי כביסה חיצוניים לבית. אלו הם מתלי הכביסה המותקנים בבנייני מגורים מעבר לחלון או במיקום מיועד כמו מסתור הכביסה.

המתלה הראשון בקטגוריה זו הוא: מתלה מתכוונן. זהו מתלה  עם יכולת כיוונון ידנית ל 2 מצבי עבודה. מצב זוויתי  (65 מעלות) שמשמש אותו בזמן תליית הכביסה או הורדתה. ומצב בו זרועות המתלה ניצבות (90 מעלות) מצב בו הכביסה במצב ייבוש. המעבר בין מצב אחד לשני מתבצע ע"י הרמה או והורדת אחת הזרועות. הפעולה קלה ביותר הודות למנגנון, אשר נועל  אוטומטית את הזרועות כשהן נמצאות באחד הזוויות האמורות. 

זרועות ומסגרת מתלה הכביסה המתכוונן, עשויות פלדה מגולוונת וצבועות בצבע אקרילי לבן. אורך מתלה הכביסה נקבע בהתאמה מדויקת כאשר מידת האורך המקסימלית היא 3 מטר.  למתלה 10 גלגלות (5 בכל צד) בסיס הגלגלים עשוי מתכת בציפוי ניקל, ומיסבי הגלגלים עשויים אוקולון (ניילון 6) חבלי תליה מסוג פוליפרופילן בעובי 4 מ"מ. את מתלה הכביסה מעגנים לקיר עם עוגנים (ג'מבו) ממתכת. תכנון ויצור: עוז מתקני כביסה.

המתלה השני בקטגוריה זו הוא מתלה קבוע. זהו מתקן כביסה קלאסי. ושבשנים האחרונות עבר שדרוג למתלה כביסה קבוע בשיפוע . שהדגש הינן על השיפוע. הרעיון הוא כמה שפחות "להתעסק"  במה שמסביב לתליה. היתרון של השיפוע הוא להקנות לנו גישה נוחה לחבלים הרחוקים, מבלי להתכופף. מתלה  זה ניתן להתאים עד אורך של 3.5 מטר. כמו קודמו הוא מכיל 5 שורות כפולות עם גלגלי אוקולון ומיסבי גלגלים ממתכת וחבלים מסוג פוליפרופילן (מיתר מצנח) בעובי 4 מ"מ. תכנון וייצור: עוז מתקני כביסה.

המתלה השלישי נקרא: מתלה מקיר לקיר. הוא שונה מקודמיו באופן חיבורו אל הקירות הצידיים. (מימין ומשמאל) ולא מעבר לקיר כמו קודמיו. היתרון הוא שהקירות בצדדים מאפשרים לנו יכולת להתקין את הזרועות גבוה יותר מגובה אדן החלון. וגם ניתן לשנות את זווית הזרועות, ובכך להנגיש את חבלי התליה קרוב יותר אלינו. מתלה כביסה מקיר לקיר מכיל זרועות צד (עם עיגון לקיר קדמי ואחורי) גלגלות אוקולון עם בסיס מתכת בציפוי ניקל הזרועות מעוגנות לקיר, עם ברגי ג'מבו, וחבלי מיתר מצנח מסוג פוליפרופילן 4 מ"מ. מכיל 5 שורות וניתן להתקנה נגישה עד 4.00 מ'. תכנון ויצור: עוז מתקני כביסה.

את מתלי הכביסה החיצוניים שסקרנו למעלה, ניתן גם לרכוש, ולהתקין באופן עצמאי. מתלי הכביסה מסופקים ללקוח כערכה מוכנה: הערכה כוללת : זרועות תליה (לפי הצורך: זרועות תליה ישרות, זרועות בשיפוע, זרועות מקיר לקיר, זרועות למעקה ברזל או סורגים) גלגלות אוקולון או פלסטיק עם בסיס מתכת בציפוי ניקל, חבלי מיתר מצנח 4 מ"מ, באורך כולל של 30 מ' המספיק ל -5 חבלים כפולים באורך של 3 מ' כל אחד. וסט ברגי עיגון (ג'מבו) לעיגון הזרועות לקיר. מכירת הערכה מיועדת ללקוחות פרטיים. עבור לקוחות עסקיים כדוגמת ספקים, קבלנים, יזמים, ומנהלי פרוייקטים  ניתנת הנחה ברכישה כמותית.  

מתלה כביסה מתקפל – עם מסגרת אחת . מגיע במקור באורך 2.20 מ' עם אפשרות לקבל בכל מידה שהיא פחות. ובעומק של 10 חבלים = 1.20 מ' ניתן לקצר את העומק ל 8 חבלים = 95 ס"מ או ל 6 חבלים = 75 ס"מ. החיתוך וההתאמה מתבצעים במקום. קצת נתונים טכניים: זרועות המתקן ומסגרת המתלה עשויים פלדה מגולוונת ( יש אחריות למשך 10 שנים נגד חלודה). 

למתלה קיימות 2 תושבות המעוגנות לקיר. אל התושבות מחוברות זרועות המתלה, שיכולות לשאת כל משקל כביסה לרבות מצעים ומגבות רחצה רטובות ולא סחוטות. פתיחתו וקיפולו של המתלה קלה ביותר ( ב 2 אצבעות של יד אחת)  המתלה ננעל בזוית ישרה כשהוא פתוח,  ובזוית 180 מעלות שהוא מקופל,  בקלות רבה, הודות לתומכים המותקנים מתחת לכל זרוע שמאפשרים את נעילתם של הזרועות. פינות המתלה מעוגלות לטובת בטיחות המשתמשים. ולקינוח, מראהו המודרני בשילוב קו העיצוב החדשני מקנים לו מראה בגימור מנצח. 

מתלה כביסה מתקפל – עם 2 מסגרות (כפול). מגיע במקור באורך 2.20 מ' עם אפשרות לקבל בכל מידה שהיא פחות. ובעומק של 6 חבלים = 60 ס"מ במסגרת הפנימית + 60 ס"מ = 5 חבלים במסגרת החיצונית סה"כ: 11 חבלים = 1.20 מ'. החיתוך וההתאמה מתבצעים במקום. קצת נתונים טכניים: זרועות המתקן ומסגרת המתלה עשויים פלדה מגולוונת ( יש אחריות למשך 10 שנים נגד חלודה). 

למתלה קיימות 2 תושבות כפולות המעוגנות לקיר. אל התושבות מחוברות זרועות המתלים, (2 זרועות בכל תושבת) שיכולות לשאת כל משקל כביסה לרבות מצעים ומגבות רחצה רטובות ולא סחוטות. פתיחתו וקיפולו של המתלה קלה ביותר ( עם 2 אצבעות של יד אחת)  המתלה ננעל בזוית ישרה כשהוא פתוח,  ובזוית 180 מעלות שהוא מקופל, ובקלות רבה, הודות לתומכים המותקנים מתחת לכל זרוע שמאפשרים את נעילתם של הזרועות. כאשר 2 המסגרות במצב פתוח הן באותו הגובה וקשה להבחין שמדובר בעצם ב 2 יחידות עצמאיות ובלתי תלויות. פינות המתלה מעוגלות לטובת בטיחות המשתמשים. ולקינוח, מראהו המודרני בשילוב קו העיצוב החדשני מקנים לו מראה בגימור מושלם.

מתלה כביסה מסתובב – קרוסלה לתליית כביסה ייחודית מתוצרת HILLS  אוסטרליה השונה מהותית מהקרוסלות הקלאסיות האירופאיות. מדובר בקרוסלה חזקה ויציבה העשויה פלדה. דבר חשוב, שעושה את ההבדל הגדול.  

שלד הקרוסלה:
הקרוסלה היחידה בעולם שעשויה כולה פלדה מגולוונת. עם הארכת אחריות ל 10 שנים. שאר הקרוסלות לכביסה עשויות אלומיניום או פח מגולוון. 

מבנה הקרוסלה:
הקרוסלות בנויות בצורת מטריה (כל החבלים בגובה אחיד) וידית ארכובה (מנואלה), שמותקנת על תורן הקרוסלה, שתפקידה, לכוון את הגובה הרצוי של החבלים. בניגוד לשאר הקרוסלות שצורתן  "מבנה גביע", וזאת, על מנת שכל תולה ימצא את הגובה שנח לו (כאשר יש להניח ששאר הגבהים עשויים גם לא להתאים לגובה התולה).

צידוד (סיבוב) הקרוסלה:
גם כאן השוני מהותי ביותר. הקרוסלה מסתובבת רק בחלקה העליון. (התורן אינו מסתובב באדמה). לעומת שאר הקרוסלות שבהן התורן מסתובב באדמה שעשויה להיות רבודה בבוץ לכלוך ושאר חסמים, שלעיתים דורשים הפעלת כח רב כדי לסובב.

 

מבנה וסוג חבלים: 
החבלים עשויים פוליפרופילן עמיד עם U.V להגנה מקרני השמש. חבלים אלו הינם בלתי קריעים. בעלי מקדם שחיקה נמוך, ושומרים על מתיחות לאורך שנים רבות.

החלפת חבלים:
את החבלים שהינם מוצר מתכלה, יש להחליף אחת לכמה שנים. בקרוסלה זו ניתן  להתיר בקלות רבה את החבלים, ולהתקין חדשים, הודות לטבעות השחלה ומותחנים, הקיימים על זרועות הקרוסלה.

מוצר נוסף של חברת הילס אוסטרליה. מתלה מאסיבי שמצטיין ביכולת עמידות לתנאי מזג אויר קיצוני . ערכת המתלה מכילה 2 יח' .  היחידה המרכזית – " הקופסא" וה-תפס עם פיני הפלדה.

אורך היחידה המרכזית (הקופסא) הוא: 85 ס"מ.  היחידה מכילה 6 רולרים עם חבלי תליה מסוג פוליפרופילן בקוטר 3 מ"מ, הנפרסים על מרחק של עד 6.5 מטר. סה"כ 39 מ' קיבולת נפח של כ 15 ק"ג ( כ 2 מכונות כביסה לערך).  לאחר פריסת  החבלים, וחיבורם אל תפס הפלדה, מורידים את ידית המתיחה המותקנת ביחידה המרכזית , שתפקידה הוא למתוח ולנעול את החבלים ובכך למנוע את שקיעתם (למתלה זה קיימים 2 רמות מתיחה הראשונה עד 4 מ' והשניה עד למרחק המקסימלי 6.5 מ')

 מתלה כביסה נפרס זה, הינו חזק ועמיד בתנאי שטח הודות לקירוי מלא של חבלי התליה והמנגנונים הפנימים שלו שמוסתרים מאחורי מעטה בלתי חדיר לאבק ומים. יכולת ההתאמה היא לכל אורך מ 1 מ' ועד 6.5 מ' (ברמת הסנטימטר) החבלים במתלה זה חזקים בלתי קריעים ושומרים על מתיחות לאורך שנים. אך גם ניתנים להחלפה, וגם ניתן להשתמש בחבלים גם מסוג אחר.

מוצר הדגל בקטגוריית מתלי הכביסה מקיר לקיר נפרס, הוא מתלה הכביסה הדקורטיבי שעשוי גוש פלדה ובמבנה מלבני (שמזכיר פנל חיצוני הדומה לפנל קידמי של מזגן ביתי)  היחידה המרכזית הינה באורך של 1.04 מ' בגובה של 30 ס"מ  ובעובי 7 ס"מ בצידה של היחידה המרכזית ישנה ידית פניאומטית שננעלת ומתאימה ל2 רמות מתח של החבלים. גם למתלה זה 6 חבלים בלתי קריעים עם מקדם שחיקה נמוך, מסוג פוליפרופילן בעובי 3 מ"מ. החבלים במתלה זה נפרסים עד למרחק של 6.5 מ' ויכולים לשאת כל סוג של פריט כביסה ובכל משקל ולרבות עם כביסה סחוטה. בצידו הנגדי קיים תפס דקורטיבי עשוי פלדה עם שני פינים מוסתרים למראה נקי . 

ניתן לקבוע כל מרחק בתחום של 1 מ' עד 6.5 מ'.  מתלה מהודר זה אינו שונה מהותית ומנגנונית ממתלה הכביסה הנפרס הסטנדרטי ונבדל רק בעיצובו ובמראהו. מתלה שכולו רהיט לדירות גג, דירות גן, ומרפסות שמש, המתקן קל ונח לשימוש. מראהו נקי ומשתלב בטבעיות במקום כשהוא סגור. מגיע בצבע אפור. 

זהו מתלה ייחודי מתוצרת אוסטריה. הורדתו והעלאתו של מתלה זה מתאפשרת בקלות רבה הודות לזרועות מפרק המחברות בין מגשי החבלים אל היחידה העילית המחוברת לתקרה. הכיוונון נעשה בקלות רבה ע"י גלילת חבל מיתר (בלתי קריע) שמיקומו בקצהו של המתלה. המתלה יורד לכל גובה רצוי, עד לגובה ירידה מקסימלי של 1.20 מ'. להלן נתונים טכנים: במצב מקופל – המתלה באורך 2 מ' וברוחב 6 ס"מ.  במצב פתוח : אורך 1.50 מ'  רוחב 0.80 מ'. ( ש"ע לנפח מכונת כביסה של 9 ק"ג לערך)

למתלה 2 מגשי חבלים המחלקים את הרוחב המלא שלו 80 ס"מ, ל-40 ס"מ + 40 ס"מ. מתלה כביסה יחודי זה, נטול מנגנונים, ומאפשר נשיאת כל משקל של כביסה (לרבות מגבות בריכה רטובות ללא סחיטה) וללא צורך בהפעלת כח בזמן הרמתו אל התקרה. המתלה עשוי אלומיניום, בציפוי אנודייז עם חבלי פוליפרופילן (מיתרים), המכילים UV (להגנה מהשמש). מוצר דקורטיבי בעל חזות עיצובית קלאסית ומינימליסטית, מהמעלה הראשונה. 

מתלה כביסה סטנד מתכוונן לגובה הינו מכשיר בעל 2 מגשי תליה שמתקפלים. המתלה בעל 4 רגליות כבדות. ניתן לצודד את רגליות המתלה 360 מעלות (עד למצב שבו כל הרגליות בקו ישר אחד). תורן המתלה מתחבר ליחידת הרגליות וניתן לשליפה, לצורך אחסון. את תורן המתלה אפשר גם לחבר, לתושבת גינה הננעצת באדמה, שמסופקת עם המתלה.

 תורן המתלה מתכוונן עד לגובה של 1.75 מ' . לתורן מחוברים 2 מגשי חבלים באורך 1.5 מ' וברוחב 0.80 מ' קיבולת המתלה תספיק לנפח של 9.5 ק"ג לערך. את מגשי התליה ניתן גם להטות לכל זווית. המתקן עשוי אלומיניום בציפוי אנודייז וניתן לאחסון הודות למודולריות שלו, גם במקומות צרים.       

מתלה כביסה סטנד רב תכליתי – מגיע עם תפס תליה לקיר.  לאחר תליית הכביסה בחדר הכביסה ניתן לנייד את הכביסה עם המתלה ע"י קיפול חלקי מגשי הכביסה (עם הכביסה)  ולצאת לחצר או לגינה (ראה סרטון). למתלה 4 רגליות הנפתחות בלחיצת כפתור ושתי מגשי חבלים מתקפלים.

ניתן לתלות גם בתוך מקום מתוחם כמו אמבט עם מגש אחד פתוח בהטיה (ראו בסרטון). מגיל 14 מ' תליה שווה ערך לנפח כביסה של 8 ק"ג לערך . עשוי אלומיניום בציפוי אנודייז  המתלה רב שימושי לבית וגם מחוצה לו, קל תפעולית,  ניתן לאחסון גם במקומות צרים,  וניתן כאמור גם לתליה על התפס היעודי שלו.